×

Het Foodatelier en Say Hai lanceren ‘Het Nieuwe Werken’ met focus op AI

Donderdag 26 september 2024
Terug naar overzicht
Deel dit artikel
Het Foodatelier en Say Hai hebben een strategisch partnership gesloten om bedrijven in de foodsector te ondersteunen bij het optimaliseren van hun werkprocessen door middel van digitalisering en automatisering. In de gezamenlijke aanpak ‘Het Nieuwe Werken’ ligt de focus specifiek op Artificial Intelligence (AI).
 
 In Het Nieuwe Werken streven de partijen naar een toekomstbestendige werkwijze die gericht is op het vergroten van de efficiëntie en effectiviteit van werkzaamheden en bedrijfsprocessen. Samen benutten zij het grote potentieel van digitalisering en automatisering voor de food- en agrimarkt en bieden ze AI-producten die aansluiten bij de verschillende kennisniveaus en behoeften van bedrijven in deze sector.
 
Combinatie
De samenwerking combineert de AI-technologie van Say Hai met de uitgebreide kennis van Het Foodatelier op het gebied van keten- en bedrijfsprocessen in de food- en agrimarkt. Deze combinatie wordt versterkt door de ervaring van de medeoprichter van Say Hai, in zijn rol als medeoprichter van SyncForce, een Circular PIM-oplossing die zich richt op fabrikanten van voedingsmiddelen, petfood en non-food verpakte goederen.