Verbeterde gebruikerservaring op nieuwe Ishida-website
Woensdag 15 juli 2020
www.ishidaeurope.com.
De vernieuwde website heeft als doel om de gebruikerservaring op de site te verbeteren met eenvoudige navigatie tussen pagina’s en meer video- en downloadbare inhoud, waaronder brochures, datasheets en casestudy's. Uit eigen onderzoek van Ishida Europe blijkt dat meer dan 50% van de bezoekers van de website deze bekijkt en gebruikt op mobiele apparaten en tablets. Daarom is de nieuwe site volledig geoptimaliseerd voor mobiel gebruik.
Kwaliteitsslag
Naast gedetailleerde modelinformatie bevatten individuele productpagina’s nu casestudy's en video's om praktische demonstraties te bieden van Ishida's marktkennis en oplossingsgerichte aanpak in verschillende (food)industrieën. Een uitgebreide ondersteuningspagina biedt details over het complete aftersalespakket van Ishida, inclusief service en ondersteuning, training, reserveonderdelen en servicecontracten. “Ishida heeft een lange reputatie als het gaat om de kwaliteit van de apparatuur en de kennis en ervaring van de mensen. We wilden dat dit tot uiting kwam in onze website”, aldus Steve Jones, Marketing Director van Ishida Europe. “Net zo belangrijk was het om ervoor te zorgen dat de site volledig gebruiksvriendelijk was om het gemak van zakendoen met ons te onderstrepen.”
De website wordt regelmatig bijgewerkt met nieuwe inhoud. Er zijn momenteel Engelse en Duitse sites beschikbaar met extra talen gepland voor de toekomst.
Ishida Europe heeft een nieuwe website gelanceerd om een verbeterde klantervaring te bieden die de expertise en ervaring van het bedrijf weerspiegelen. Ook de brede mogelijkheden qua design, de fabricage en installatie van verpakkingsapparatuur en geïntegreerde lijnoplossingen voor verschillende eindmarkten en foodtoepassingen is terug te vinden op De vernieuwde website heeft als doel om de gebruikerservaring op de site te verbeteren met eenvoudige navigatie tussen pagina’s en meer video- en downloadbare inhoud, waaronder brochures, datasheets en casestudy's. Uit eigen onderzoek van Ishida Europe blijkt dat meer dan 50% van de bezoekers van de website deze bekijkt en gebruikt op mobiele apparaten en tablets. Daarom is de nieuwe site volledig geoptimaliseerd voor mobiel gebruik.
Kwaliteitsslag
Naast gedetailleerde modelinformatie bevatten individuele productpagina’s nu casestudy's en video's om praktische demonstraties te bieden van Ishida's marktkennis en oplossingsgerichte aanpak in verschillende (food)industrieën. Een uitgebreide ondersteuningspagina biedt details over het complete aftersalespakket van Ishida, inclusief service en ondersteuning, training, reserveonderdelen en servicecontracten. “Ishida heeft een lange reputatie als het gaat om de kwaliteit van de apparatuur en de kennis en ervaring van de mensen. We wilden dat dit tot uiting kwam in onze website”, aldus Steve Jones, Marketing Director van Ishida Europe. “Net zo belangrijk was het om ervoor te zorgen dat de site volledig gebruiksvriendelijk was om het gemak van zakendoen met ons te onderstrepen.”
De website wordt regelmatig bijgewerkt met nieuwe inhoud. Er zijn momenteel Engelse en Duitse sites beschikbaar met extra talen gepland voor de toekomst.