Mettler Toledo voegt 'AR' toe voor maximale uptime
Maandag 14 december 2020
Augmented Reality (AR) klantenservice voor vlees- en foodproducenten, heeft Mettler Toledo de productinspectie verder verbeterd. Deze nieuwe service maakt het mogelijk om de oorzaak van problemen met de productinspectieapparatuur op afstand te identificeren. Ook kunnen de technici van Mettler Toledo het personeel ter plaatse, met verschillende vakbekwaamheidsniveaus, instructies geven om een probleem te verhelpen. Dit maximaliseert de uptime van de productielijn, bespaart kosten en voldoet aan de corona-afstandsregels.
Deze innovatie stelt fabrikanten in staat om op afstand contact te hebben met het serviceteam van Mettler Toledo voor diagnose- en reparatieservices voor zowel hardware als software. Bovendien kan deze service worden gebruikt voor het leveren van gebruikerstraining en hulp bij de inbedrijfstelling van apparatuur op afstand. AR stelt de gebruikers in staat om te werken met fysieke apparatuur door het plaatsen van virtuele ruimtelijke markeringen. Hiermee worden aspecten gemarkeerd en tekstaantekeningen aan een live videostream van de productinspectieapparatuur toegevoegd. Productiepersoneel heeft geen voorafgaande kennis of technische expertise inzake productinspectieapparatuur nodig, omdat het serviceteam van Mettler Toledo stapsgewijs demonstreert hoe het probleem moet worden opgelost.
Revolutionairs
“Niemand heeft ondersteuning op afstand ooit als iets revolutionairs gezien, maar dankzij onze nieuwe Augmented Reality klantenservice begint men daar anders over na te denken,” zegt Fabian kramer, Service Production Manager van Mettler Toledo Productinspectie. “Dit is een heel handig, intuïtief en interactief hulpmiddel dat een nieuwe standaard zet op het gebied van snelle ondersteuning bij het repareren van defecten. Onze technici werken samen met onze klanten, op de werkvloer, waar ter wereld ze ook nodig zijn. Het belangrijkste is dat klanten profiteren van aanzienlijk minder downtime, waardoor ze langer optimaal kunnen produceren. Bovendien maakt AR het eenvoudiger om de afstandsregels na te leven.
Door het toevoegen van
Deze innovatie stelt fabrikanten in staat om op afstand contact te hebben met het serviceteam van Mettler Toledo voor diagnose- en reparatieservices voor zowel hardware als software. Bovendien kan deze service worden gebruikt voor het leveren van gebruikerstraining en hulp bij de inbedrijfstelling van apparatuur op afstand. AR stelt de gebruikers in staat om te werken met fysieke apparatuur door het plaatsen van virtuele ruimtelijke markeringen. Hiermee worden aspecten gemarkeerd en tekstaantekeningen aan een live videostream van de productinspectieapparatuur toegevoegd. Productiepersoneel heeft geen voorafgaande kennis of technische expertise inzake productinspectieapparatuur nodig, omdat het serviceteam van Mettler Toledo stapsgewijs demonstreert hoe het probleem moet worden opgelost.
Revolutionairs
“Niemand heeft ondersteuning op afstand ooit als iets revolutionairs gezien, maar dankzij onze nieuwe Augmented Reality klantenservice begint men daar anders over na te denken,” zegt Fabian kramer, Service Production Manager van Mettler Toledo Productinspectie. “Dit is een heel handig, intuïtief en interactief hulpmiddel dat een nieuwe standaard zet op het gebied van snelle ondersteuning bij het repareren van defecten. Onze technici werken samen met onze klanten, op de werkvloer, waar ter wereld ze ook nodig zijn. Het belangrijkste is dat klanten profiteren van aanzienlijk minder downtime, waardoor ze langer optimaal kunnen produceren. Bovendien maakt AR het eenvoudiger om de afstandsregels na te leven.