Product van half vlees en half groente in vleesschap AH
Donderdag 09 januari 2020
FiftyFifty stond dit najaar al in de top tien bij de prestigieuze Anuga Taste Innovation Show; de grootste foodbeurs ter wereld. FiftyFifty richt zich op verschillende doelgroepen zoals gezinnen met kinderen die moeite hebben met groenten maar ook alleenstaanden en senioren. FiftyFifty is verkrijgbaar als burger, schnitzel, worstje, cheesewrap en boon-stam.
Minder vlees, minder plastic verpakking
De producten van FiftyFifty hebben een 50% vlees en 50% groente verhouding. In totaal zijn er 15 verschillende groentes gebruikt verdeeld over het gehele assortiment. Op deze manier wordt de helft minder vlees geconsumeerd dan bij gewone vleesproducten zonder veel te verliezen op smaak, structuur en de bijhorende gezonde voedingsstoffen. Er zijn vijf verschillende varianten van FiftyFifty verkrijgbaar bij Albert Heijn.
Het hybride vers assortiment van FiftyFifty is ontwikkeld door Diviande B.V. in samenwerking met Jan Zandbergen B.V.